niedziela, 18 maja 2014

Kotek

Oto mój pierwszy rysunek na tym blogu, chociaż nie nowy :)

Rysunek ten powstał kilka ładnych lat temu i podobnie jak kilka innych, wylądował wcześniej na moim rękodzielniczym blogu Diyala Art - Koraliki z szuflady. Natomiast niedawno postanowiłam założyć oddzielny blog z rysunkami, który będę powoli zapełniać. Od teraz moje rysunki trafiać będą tutaj - zarówno nowe, jak i stare, znalezione w czeluściach szuflad.

Edycja z 12.04.2024:
Wróciłam do rysowania i kotek doczekał się wersji cyfrowej! Rozpoczęłam naukę rysowania na tablecie i ten właśnie kotek był moim pierwszym rysunkiem cyfrowym. Ale to nie wszystko - w moim sklepiku na portalu Redbubble - Seledine Art możecie kupić koszulki, bluzy, naklejki, przypinki i wiele innych gadżetów i akcesoriów z tym kotkiem i nie tylko :D -> Stay Cool Cat.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz